开心果 HAPPY~

Page 1 of 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next

Go down

开心果 HAPPY~

Post by yuu_yuki on Thu Aug 13, 2009 1:33 am

Okie, let's start off with some happy happy stuffs i wanna say.
I CAUGHT A 28CM SUPER DX KAPIBARA!!!! From that Fantasia machine, the one aim-the-hole-with-pole. Kaoz, damn lucky sia. Seriously..

I got it on the 25th try though. $1 per play. Last time $2 per play, so kinda lucky too. heez~


Keke, my family of kapibara on my bed, quite a few not in the pic:
https://i.servimg.com/u/f88/13/08/69/34/pic09020.jpg



And there she is, my lovely kawaii kapibara with flowers on her head.. heeez~
https://i.servimg.com/u/f88/13/08/69/34/pic09021.jpg




Another happy thing is that finally the details of the taiko competition has been confirmed and put up to publicize. 1st Taiko no Tatsujin Competition in Singapore~~
DanceDance DanceDance

Anything which makes you happy today?? Feel free to spread the happiness~
^-^

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by Giazenshia on Thu Aug 13, 2009 11:51 am

The upcoming events are already good enough to make me happy. Even before they're here, they make me excited.

14th-16th August = STGCC/CosCon
22nd August = Charafest (ACME), Natsu Matsuri
23rd August = Taiko Competition
26th August-4th October = HOLIDAYS WEEEEEEEEEEEEEE (Moar Iluma)
Somewhere around early September = Another PC show
20th September = Seiransai
October = Mah birthday as well as TKDJ's
21st-22nd November = AFA09
avatar
Giazenshia
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by hayatekazama on Thu Aug 13, 2009 1:41 pm

I'm happy to be working at mushroom, with all the great people there.. XD
taiko competition!! wooo!! and today's my off.. LOL!!! *happy happy* (later going iluma again) XD
avatar
hayatekazama
駆けだし
駆けだし


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by Rubyrain on Thu Aug 13, 2009 1:46 pm

I'm happy that the week is coming to an end. two more days of rest. or rather, 1.5 since sunday morning will be busy with family stuff. Hais.

Rubyrain
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by yuu_yuki on Thu Aug 13, 2009 1:51 pm

I'm still happy with my kapibara. Hahahahahaa~

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by まきお on Fri Aug 14, 2009 12:28 pm

I'm happy that my order has finally came: the Wii Karaoke Joysound. and it's more like a karaoke box in a box instead of being a karaoke video game.





Now just need to figure out how to buy online tickets so that I can have access to all 300,000 J-pop songs, and then it's bye bye to K-Box XD
avatar
まきお
修行中
修行中


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by Rubyrain on Fri Aug 14, 2009 5:49 pm

Go sign up for the mailing list at www.iluma.com.sg, print out the email (confirm within 1000) and head down to iluma tomorrow (15 August) to collect your vouchers. haha. I don't know wad its all about but lets pray they throw in some arcadia-related freebies? xD

Rubyrain
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by ongchinkai on Sat Aug 15, 2009 5:23 am

I'm very happy today, for two reasons.

1. I managed to catch a sight of singer 品冠 at Bugis Junction!

2. BHG is selling happi! And yukata and obi too! I'm going to get a happi, and perhaps I might wear it for the competition...as the host or a player? Hmm... Razz
avatar
ongchinkai
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by yuu_yuki on Sat Aug 15, 2009 5:01 pm

Rubyrain wrote:Go sign up for the mailing list at www.iluma.com.sg, print out the email (confirm within 1000) and head down to iluma tomorrow (15 August) to collect your vouchers. haha. I don't know wad its all about but lets pray they throw in some arcadia-related freebies? xD

Zabor,
You signed up for me huh?
I receive the email sia, but i didn't sign up lehz. And my surname is wrong. Hahahaha



Congratulations! You are within the first 589 to join Iluma’s mailing list!


As a special loyalty reward, we would like to present you with an Iluma Shopping Rewards Booklet that entitles you to Exclusive Shopping and Dining Discounts at participating Iluma’s outlets*!



Please collect your Iluma Shopping Rewards Booklet at the Level 1 Customer Service Counter on 15 August 2009 between: 1 pm to 4 pm.

Please print out and present this email along with proof of original identification (identification card, driving license, etc) for verification and collection purposes.*



Sincerely,
Iluma


Erm.. i wasn't online for few days, then saw this and now it's 4.01pm here liaoz. hahahaha

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by mitsurugi on Sat Aug 15, 2009 10:41 pm

Today was happy for two things:
Saw the blind singer chen wei lian at AMK there just now, managed to take a picture by extending the phone above my head and randomly hitting scatter shot Very Happy
I actually studied for 4 hours~~~yays Very Happy

@ck: Where's this BHG and how much are the obis?
avatar
mitsurugi
修行中
修行中


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by Giazenshia on Sun Aug 16, 2009 12:03 am

Need I say more? My love for Hinagiku has grown as again. I wish I had 10 but well, the gachapon machine got emptied cause of me... And everyone was staring at me lol...



(To Yuu, look for Ruby if you have not done so. I managed to get this kapibara keychain for you somehow, just passed it to her at Iluma just now since the chance of her meeting you is somehow larger)
avatar
Giazenshia
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by yuu_yuki on Sun Aug 16, 2009 12:52 am

Giazenshia wrote:
(To Yuu, look for Ruby if you have not done so. I managed to get this kapibara keychain for you somehow, just passed it to her at Iluma just now since the chance of her meeting you is somehow larger)


*eyes sparkling*
Did i see the word "kapibara keychain"!!??
OMG, OMG!! Where you got it from??
katSparkling katSparkling katSparkling katSparkling

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by Giazenshia on Sun Aug 16, 2009 1:36 am

yuu_yuki wrote:
Giazenshia wrote:
(To Yuu, look for Ruby if you have not done so. I managed to get this kapibara keychain for you somehow, just passed it to her at Iluma just now since the chance of her meeting you is somehow larger)


*eyes sparkling*
Did i see the word "kapibara keychain"!!??
OMG, OMG!! Where you got it from??
katSparkling katSparkling katSparkling katSparkling

STGCC, suntec that cosplay/game/anime/manga event. Tomorrow last day.
avatar
Giazenshia
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by Rubyrain on Sun Aug 16, 2009 2:10 am

@zabor: i tot ur surname is xxx? haha wrong ar? PS. mine said between 3-7pm leh. weird, anyway the "vouchers" nothing much de lo. zzz.

Rubyrain
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by yuu_yuki on Sun Aug 16, 2009 3:10 am

Giazenshia wrote:
yuu_yuki wrote:
Giazenshia wrote:
(To Yuu, look for Ruby if you have not done so. I managed to get this kapibara keychain for you somehow, just passed it to her at Iluma just now since the chance of her meeting you is somehow larger)


*eyes sparkling*
Did i see the word "kapibara keychain"!!??
OMG, OMG!! Where you got it from??
katSparkling katSparkling katSparkling katSparkling

STGCC, suntec that cosplay/game/anime/manga event. Tomorrow last day.


Woah, which store has kapibara??




Rubyrain wrote:@zabor: i tot ur surname is xxx? haha wrong ar? PS. mine said between 3-7pm leh. weird, anyway the "vouchers" nothing much de lo. zzz.

Nope. but i want the ice cream.. muahahaha


Last edited by yuu_yuki on Tue Aug 18, 2009 12:48 am; edited 1 time in total

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by ongchinkai on Sun Aug 16, 2009 5:01 am

Rubyrain wrote:@zabor: i tot ur surname is xxx? haha wrong ar? PS. mine said between 3-7pm leh. weird, anyway the "vouchers" nothing much de lo. zzz.

i think u misread. her surname is xxx...maybe u caught her writing so sloppily it looked like xx instead of xx, haha~
avatar
ongchinkai
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by Giazenshia on Sun Aug 16, 2009 5:45 am

yuu_yuki wrote:
Giazenshia wrote:
yuu_yuki wrote:
Giazenshia wrote:
(To Yuu, look for Ruby if you have not done so. I managed to get this kapibara keychain for you somehow, just passed it to her at Iluma just now since the chance of her meeting you is somehow larger)


*eyes sparkling*
Did i see the word "kapibara keychain"!!??
OMG, OMG!! Where you got it from??
katSparkling katSparkling katSparkling katSparkling

STGCC, suntec that cosplay/game/anime/manga event. Tomorrow last day.


Woah, which store has kapibara??

Gachapon thingy. Look for Bandai (or those gachapon machines). Can't miss it.
avatar
Giazenshia
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by Rubyrain on Sun Aug 16, 2009 3:09 pm

ongchinkai wrote:
Rubyrain wrote:@zabor: i tot ur surname is xxx? haha wrong ar? PS. mine said between 3-7pm leh. weird, anyway the "vouchers" nothing much de lo. zzz.

i think u misread. her surname is xxx...maybe u caught her writing so sloppily it looked like xx instead of xx, haha~

haha must have been luh~ LOL.

Rubyrain
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by PegaKok on Mon Aug 17, 2009 12:06 am

More Kapis... but they are inside the "jail" at ZoneX JP1.

avatar
PegaKok
修行中
修行中


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by yuu_yuki on Mon Aug 17, 2009 3:10 pm

ongchinkai wrote:
Rubyrain wrote:@zabor: i tot ur surname is xxx? haha wrong ar? PS. mine said between 3-7pm leh. weird, anyway the "vouchers" nothing much de lo. zzz.

i think u misread. her surname is xxx...maybe u caught her writing so sloppily it looked like xx instead of xx, haha~

o.O
When did i wrote my name in front of you?? Shocked



PegaKok wrote:More Kapis... but they are inside the "jail" at ZoneX JP1.


That's the pair of kapibaras i have~ keke~
It's so cute sia.. heh


Last edited by yuu_yuki on Tue Aug 18, 2009 12:47 am; edited 2 times in total

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by -x(Dex)x- on Mon Aug 17, 2009 6:10 pm

Uhhh.. Im happy cause im on MC for 45 days?

Haha but that means ill miss the Taiko competition.

Please take more photos : P
avatar
-x(Dex)x-
初心者
初心者


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by yuu_yuki on Mon Aug 17, 2009 8:49 pm

-x(Dex)x- wrote:Uhhh.. Im happy cause im on MC for 45 days?

Haha but that means ill miss the Taiko competition.

Please take more photos : P

Oh, your operation!!
How's your operation going?? Better now??

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by gepi on Tue Aug 18, 2009 12:26 am

-x(Dex)x- wrote:Uhhh.. Im happy cause im on MC for 45 days?

Haha but that means ill miss the Taiko competition.

Please take more photos : P

depending on your boss, you can zhao out loh. my ex-boss forgot about me then I 3 months attend c nobody monitor. not that you can do much outdoors with a fractured hand anyway.

I know yuu's name. muahaha.
avatar
gepi
修行中
修行中


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by yuu_yuki on Tue Aug 18, 2009 12:45 am

gepi wrote:
-x(Dex)x- wrote:Uhhh.. Im happy cause im on MC for 45 days?

Haha but that means ill miss the Taiko competition.

Please take more photos : P

depending on your boss, you can zhao out loh. my ex-boss forgot about me then I 3 months attend c nobody monitor. not that you can do much outdoors with a fractured hand anyway.

I know yuu's name. muahaha.

You stalker.

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by gepi on Tue Aug 18, 2009 12:57 am

yuu_yuki wrote:
gepi wrote:
-x(Dex)x- wrote:Uhhh.. Im happy cause im on MC for 45 days?

Haha but that means ill miss the Taiko competition.

Please take more photos : P

depending on your boss, you can zhao out loh. my ex-boss forgot about me then I 3 months attend c nobody monitor. not that you can do much outdoors with a fractured hand anyway.

I know yuu's name. muahaha.

You stalker.

never stalk. google. =D plus registration for drumzout also can see your name loh.
avatar
gepi
修行中
修行中


View user profile

Back to top Go down

Re: 开心果 HAPPY~

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum