Introduce Yourself!!

Page 4 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by fuuyue on Mon Oct 13, 2008 5:53 pm

HareHareYukai wrote:eh get those 3M stickers! oh but lets appeal to zonex to allow us to put stickers there. OH YEA OMG NO IF LATER THAT IRRITATING KID COMES INTO THIS FORUM ITS THE END!.

itsnot possible.
unless u collab with zoneX to do a competition or sth
find sponsors and stuff
then u have the chance to actually throw some light on this forum to the public with zoneX's help
avatar
fuuyue
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by LjSJacK on Mon Oct 13, 2008 5:59 pm

... still rmb last time... if not for BLYX, i won't even be playing taiko now =.=
avatar
LjSJacK
初心者
初心者


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by fuuyue on Mon Oct 13, 2008 6:26 pm

=D

i cant wait to meet u jack!
lets find a day to taiko tgt
avatar
fuuyue
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by HareHareYukai on Mon Oct 13, 2008 6:44 pm

yea some day yue, you gotta meet him. Oh yea btw di when you're getting some bachi? you're making right? haha.
avatar
HareHareYukai
修行中
修行中


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by fuuyue on Mon Oct 13, 2008 7:00 pm

HareHareYukai wrote:yea some day yue, you gotta meet him. Oh yea btw di when you're getting some bachi? you're making right? haha.

i can pass him my rolling pins. hahaha
but perhaps he has to do some sawing n lacquering
avatar
fuuyue
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by HareHareYukai on Mon Oct 13, 2008 7:08 pm

He's really creative.. lets see what he comes up with. You know gepi now has his own bachi, and its cut by his storeman. BUT he told me he keep thinking its too long so he keep cutting short until its now half the arcade stick or something LOL! and a real good addition of his was that he added the squash grip. less damage to hand. significantly. and his wood from his bachi is really smooth btw.
avatar
HareHareYukai
修行中
修行中


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by fuuyue on Mon Oct 13, 2008 7:16 pm

HareHareYukai wrote:He's really creative.. lets see what he comes up with. You know gepi now has his own bachi, and its cut by his storeman. BUT he told me he keep thinking its too long so he keep cutting short until its now half the arcade stick or something LOL! and a real good addition of his was that he added the squash grip. less damage to hand. significantly. and his wood from his bachi is really smooth btw.

i wanted to add the grip.
but i coulden find the correct one

but then again. i'm so tuned to my bachis that i think its ok the way it is
but i guess no one wld think of using them coz they r really heavy
avatar
fuuyue
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by HareHareYukai on Mon Oct 13, 2008 7:53 pm

i agree. in the end the quality of the bachi doesnt matter most. it's how much one is used to it or how suited it is to his style.
avatar
HareHareYukai
修行中
修行中


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by fuuyue on Mon Oct 13, 2008 7:58 pm

HareHareYukai wrote:i agree. in the end the quality of the bachi doesnt matter most. it's how much one is used to it or how suited it is to his style.

yup thats most impt.
u have to feel that tha bachi is part of ur body
then u'll have flexible movements and such
if not its plain stiff
avatar
fuuyue
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by yuu_yuki on Mon Oct 13, 2008 7:58 pm

It's more of you being comfy with the bachi. =3

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by fuuyue on Mon Oct 13, 2008 10:19 pm

i'm very comfy with mine. hahahahaha

hart my bachi
avatar
fuuyue
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by yuu_yuki on Mon Oct 13, 2008 10:38 pm

I want soft toy bachi. xD

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by fuuyue on Mon Oct 13, 2008 10:56 pm

bachio sensei aint hard to make bah.

so sew one pair for urself lor hahaha
avatar
fuuyue
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by yuu_yuki on Mon Oct 13, 2008 11:06 pm

I want don and kat soft toy.. hahahahaaaa

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by fuuyue on Mon Oct 13, 2008 11:13 pm

that one i dunno how to make. but i have a pair
avatar
fuuyue
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by yuu_yuki on Tue Oct 14, 2008 3:51 pm

If buying those plushies, I'm sure it gonna cost a bomb. xD

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by gepi on Tue Oct 14, 2008 11:45 pm

larrytok wrote:Hi everyone,

me 23yr old M le hehe

not very good in oni mode haha thats why mostly play hard, normally i frequent JP .. as intro-ed by blyx , to come into this forum one haha

but i m training hard for oni! haha.

gambatte. since you already passed bachi osensei that time I saw you at the arcade and fc-ed soul caliber muzukashii when I played with you, the step up shouldn't be much of a problem bah.
avatar
gepi
修行中
修行中


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by LjSJacK on Tue Oct 14, 2008 11:54 pm

Yea. I'm using rolling pins as the base material and perhaps buying a hockey grip (it's long enough to cover the entire bachi) Ya. So it will not matter if I use it either side.

Also, perhaps I'm gonna do some special customization to it when i see it..
avatar
LjSJacK
初心者
初心者


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by fuuyue on Wed Oct 15, 2008 2:15 am

wanted to customise my bachis. but... hmmm
stuff sticking out will hinder play.
i tried b4
avatar
fuuyue
半人前
半人前


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by yuu_yuki on Thu Oct 16, 2008 4:04 am

Let's tie some nice flowery laces on the bachi so when the bachi is used to play 10* oni songs, it'll look like you're doing some Olympic ribbon gymnastic thingy.
lol!

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by Pyrozz on Thu Oct 16, 2008 4:26 am

yuu_yuki wrote:Let's tie some nice flowery laces on the bachi so when the bachi is used to play 10* oni songs, it'll look like you're doing some Olympic ribbon gymnastic thingy.
lol!

THAT IS A COOL IDEA!!

I have a better one though: attach fireworks to the end of the bachi so when you press a button during go-go time it will make sparks and fire every where! =.=

A more practical idea would be to make transparent bachi (made of plastic or something), and have them light up from vibration, so every time you hit the drum your sticks glow.
avatar
Pyrozz
Head of Simulation Development
Head of Simulation Development


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by yuu_yuki on Thu Oct 16, 2008 4:51 am

I love that sparks and fire idea~ lol! lol!
And about that ribbon idea, i actually saw one in youtube whom the guy does that.. xDDDD

About the transparent bachi, kinda hard to find the materials and i know nuts about getting the light on based on vibrations. Else it's gonna be super cool!

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by Pyrozz on Thu Oct 16, 2008 5:24 am

yuu_yuki wrote:I love that sparks and fire idea~ lol! lol!
And about that ribbon idea, i actually saw one in youtube whom the guy does that.. xDDDD

About the transparent bachi, kinda hard to find the materials and i know nuts about getting the light on based on vibrations. Else it's gonna be super cool!

Well I can do the lights... But yeah, just need to find the materials.

Do you have a link to this guy who uses ribbons? I want to see.
avatar
Pyrozz
Head of Simulation Development
Head of Simulation Development


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by yuu_yuki on Thu Oct 16, 2008 5:44 am

Be awed by the ribbon man!!

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by yuu_yuki on Thu Oct 16, 2008 5:49 am

Okay, this is irrelevant but i find it erm...... LOL??
It's under the same person too..

_________________
Year 2012, I still love my kapibaras
TaikoDojo will Survive!!
somehow.. in its own unique ways..



I worship the book of Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.... and Kapibara Plushies xD
avatar
yuu_yuki
Moderator
Moderator


View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum